[Intro]
Hip hip
Hip hip
Hip hip
Hip hip

[Verse 1]
When you're on a holiday
休日のときの君は

You can't find the words to say
何を言おうか言葉を探せなくて

All the things that come to you
すべてのものが君に降りかかる

And I wanna feel it too
僕もそれを共感したい


[Chorus]
On an island in the sun
太陽の島で

We'll be playing and having fun
めちゃくちゃ楽しく遊んで

And it makes me feel so fine
いい気分

I can't control my brain
僕を制御できないでいる


[Post-Chorus]
Hip hip
Hip hip

[Verse 2]
When you're on a golden sea
黄昏時の海にいるときは

You don't need no memory
記憶なんかいらない

Just a place to call your own
ただ本心を呼びおこせば良いんだ

As we drift into the zone
だって僕らの場所にいるんだから


[Chorus]
On an island in the sun
太陽の島で

We'll be playing and having fun
めちゃくちゃ楽しく遊んで

And it makes me feel so fine
いい気分

I can't control my brain
僕を制御できないでいる


[Bridge]
We'll run away together
そうだな、一緒に遠くへ逃げよう

We'll spend some time forever
ずっと一緒に過ごそうよ

We'll never feel bad anymore
何も悪い気分になんかならないから


[Post-Chorus]
Hip hip
Hip hip
Hip hip

[Guitar Solo]

[Chorus]
On an island in the sun
太陽の島で

We'll be playing and having fun
めちゃくちゃ楽しく遊んで

And it makes me feel so fine
いい気分

I can't control my brain
僕を制御できないでいる


[Bridge]
We'll run away together
そうだな、一緒に遠くへ逃げよう

We'll spend some time forever
ずっと一緒に過ごそうよ

We'll never feel bad anymore
何も悪い気分になんかならないから


[Outro]
Hip hip
Hip hip (We'll never feel bad anymore)
何も悪い気分になんかならないから)

Hip hip (No, no)
Hip hip
Hip hip (We'll never feel bad anymore)
何も悪い気分になんかならないから)

Hip hip (No, no)
Hip hip (No, no)
Hip hip


[追記]
Hip(ヒップ)は”ヒップ”ポップから取ってるらしいです。